Ben je op zoek naar een cloudgebaseerde VoIP-oplossing voor je bedrijf? Kijk hoe 2WCF je verder kan helpen!
Wat en Waarom?
VoIP staat voor Voice over internet Protocol. Alle telefoontjes die via VoIP lopen, gaan niet via een fysieke telefooncentrale, maar via het internet. Met de dienst hosted VoIP maak je gebruik van de telefooncentrale in ons online datacenter. Je hoeft dus niet meer te investeren in dure apparatuur en upgrades voor je persoonlijke telefooncentrale.
Alle hosted VoIP-platformen komen met de volgende kenmerken:
Een persoonlijk board waarop alle inkomende en uitgaande gesprekken gemonitord worden. Hiermee kun je bijvoorbeeld zien hoeveel actieve gesprekken je hebt gehad, hoeveel mensen in de wachtrij hebben gestaan en hoeveel gemiste gesprekken je hebt gehad.
Een persoonlijk board waarop alle inkomende en uitgaande gesprekken gemonitord worden. Hiermee kun je bijvoorbeeld zien hoeveel actieve gesprekken je hebt gehad, hoeveel mensen in de wachtrij hebben gestaan en hoeveel gemiste gesprekken je hebt gehad.
Een eenvoudig in te stellen voicemail, aan de hand van een MP3.
Wachtrijen zijn onbeperkt aan te maken en je hebt de mogelijkheid om zelf een (gepersonaliseerde) wachtmuziek toe te voegen.
Met behulp van CTI (Computer Telefoon Integratie) kun je gemakkelijk een telefoonnummer selecteren en direct bellen, zonder ook maar een nummer in te hoeven toetsen.
Installatie
Onze professionele installateurs kunnen op maat een VoIP-omgeving opzetten en vormgeven naar wens. Voorafgaand aan de installatie bespreken we hoe de omgeving ingesteld dient te worden. Er wordt bijvoorbeeld doorgenomen hoe de afhandeling van gesprekken moet plaatsvinden, hoe je de wachtrijen vormgegeven wilt hebben en welke voicemail er ingeschakeld moet zijn.